Wysyłki realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Jeżeli zamówienie zostanie opłacone do godz. 14:00, przesyłka jest nadawana tego samego dnia.

Przesyłki listowne realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej są doręczane najczęściej :
– ekonomiczne – w terminie 3 – 5 dni roboczych od daty nadania
– priorytetowe – w terminie 1 – 3 dni roboczych od daty nadania.

Przesyłki kurierskie K-EX/DPD są doręczane w terminie 1-2 dni roboczych.

Wprzypadku zamówienia przez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym Paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 5) dni roboczych od daty nadania paczki.

Nie mamy wpływu na usługi Kurierów i Poczty Polskiej, związane z tym utrudnienia, opóźnienia. Jeżeli przesyłka nie dociera w standardowym terminie deklarowanym przez dostawcę, prosimy o kontakt z nami – dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem.

Reklamacje w przypadku zaginięcia lub opóźnień dla przesyłki listownej można składać w urzędzie pocztowym nie wcześniej aniżeli po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki. W przypadku przesyłek kurierskich prosimy o bezpośredni kontakt z nami, jeżeli doręczenie nie nastąpiło w spodziewanym terminie.